Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΠΑΝΟΣ ΚΙΑΜΟΣ-ΠΑΓΑΚΙΑ NEW



Απόψε είσαι τα παγάκια στο ποτό
Μ’ έχεις τρελάνει κι έχω χάσει το μυαλό
Ήμουν παλιότερα σου λέω σ’ άλλη φάση
Μ’ εσένα γνώρισα και τώρα είμαι εντάξει

Για μια καρδιά να καίγομαι
Να σ’ αγαπώ δεσμεύομαι
Και συ για το χατίρι μου
Θα λιώνεις στο ποτήρι μου

Απόψε είσαι τα παγάκια στο ποτό

Απόψε είσαι τα παγάκια στο ποτό
Συστατικό που ανεβάζει το παλμό
Λένε πως είμαι μες τον κόσμο μου χαμένος
Μα εγώ αισθάνομαι τρελά ερωτευμένος

Για μια καρδιά να καίγομαι
Να σ’ αγαπώ δεσμεύομαι
Και συ για το χατίρι μου
Θα λιώνεις στο ποτήρι μου

Για μια καρδιά να καίγομαι
Να σ’ αγαπώ δεσμεύομαι
Και συ για το χατίρι μου
Θα λιώνεις στο ποτήρι μου

Απόψε είσαι τα παγάκια στο ποτό μου



Γιατί εγώ σ' αγαπώ
Για σένα ακόμα είμαι εδώ
Για σένανε τραγουδώ
Κι ας μ' έχεις κόψει στα δυο

Είναι όλα τελειωμένα
Λείπεις και λείπουνε τα πάντα από εμένα
Λείπει η ανάσα μου, λείπει το αστέρι μου
Την τελευταία σου ευχή κρατάω στο χέρι μου και τη ξοδεύω
Νιώθω πως έτοιμος να εκραγώ κοντεύω είμαι
Μόνος μου κι εσύ τουλάχιστον στα όνειρα μου μείνε
Θέλω να γυρίσεις πίσω
Πάντοτε ξυπνάω λίγο πριν ξενυχτίσω

Πες μου γιατί, γιατί δεν είσαι εδώ
Τα μάτια σου να κοιτώ και μετά ας χαθώ, ας χαθώ

Γιατί εγώ σ' αγαπώ
Για σένα ακόμα είμαι εδώ
Για σένανε τραγουδώ
Κι ας μ' έχεις κόψει στα δυο

Ναι, μόνο για σένα τραγουδώ
Θέλω να ξέρεις πως για σένα θα 'μαι πάντα εδώ
Πάντα θα κοιτάω αλήθειες, πάντα θα περιμένω
Ότι δεν έφυγες ποτέ θα επιμένω
Κι όμως, κλείνω τα μάτια μου, σε βλέπω καθαρά
Κι όταν τ' ανοίξω, βλέπω πως η φαντασία μου άλλη μια φορά
Κάνει παιχνίδια και σε φέρνει, και σε φέρνει
Πάντα στο μυαλό μου, πως τα καταφέρνει

Πες μου γιατί, γιατί δεν είσαι εδώ
Τα μάτια σου να κοιτώ και μετά ας χαθώ, ας χαθώ

Γιατί εγώ σ' αγαπώ
Για σένα ακόμα είμαι εδώ
Για σένανε τραγουδώ
Κι ας μ' έχεις κόψει στα δυο

Και κάπως έτσι περνάει η κάθε μέρα
Μετά την Κυριακή πάντα έρχεται η Δευτέρα
Περνάω από 'κεί που σ' είδα τελευταία φορά
Κοιτάζω τη βροχή και θυμάμαι τα καλά
Που πέρασαν και φύγανε και είναι όλα δικά σου
Κάθε μέρα ακούω τ' όνομά σου
Θέλω να σ' ακούω, να σε βλέπω, να σε μυρίζω
Περνάω από 'κεί τα βράδια, σπίτι όταν γυρίζω

Πες μου γιατί, γιατί δεν είσαι εδώ
Τα μάτια σου να κοιτώ και μετά ας χαθώ, ας χαθώ

Γιατί εγώ σ' αγαπώ
Για σένα ακόμα είμαι εδώ
Για σένανε τραγουδώ
Κι ας μ' έχεις κόψει στα δυο



:)

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

συναρπαστικά νέα!!

Δεν ξέρω για το πόσοι από εσάς έχουν αξιοποίηση τις νέες δυνατότητες του  youtube μπορείτε να βάζετε και υπότιτλους στις ταινίες που είναι ανεβασμένες αλλά το κυριότερο είναι πως μπορείτε να βάζετε ελληνικούς υπότιτλους και παρόλο πού δεν υπάρχουν με την προϋπόθεση ώμος πως πρέπει να έχει έστω και μια γλωσσά αυτό γίνετε επιδη κάνει μετάφρασή των υποτίτλων αυτόματα μέσω τής google. :P

Δέστε ένα παράδειγμα πιο κάτω :